फेसन शिक्षाप्रति बढ्दो आकर्षण
मैले बुझेअनुसार अन्य संकाय (फ्याकल्टी) पढेर पनि फेसन शिक्षा पढ्न आउनेहरू छन् । यो शिक्षाको बजार बिस्तारित हुँदै गएको छ ।
उद्यमी र स्टार्टटप व्यवसायीहरूलाई बजारीकरण तथा मार्केटिङका लागि सहजीकरण गर्न र नेपाली उत्पादन प्रयोगका लागि सचेतना फैलाउने उद्देश्यले काठमाडौंमा ‘आर्टसियन फेस्टिबल–२०२२’ सम्पन्न भयो ।

आयोजक संस्था ‘अबिर डिजाइन हब’ का अनुसार फेस्टिबलमा काष्ठकला, आर्ट, सिलाइ–बुनाइका सामग्री, पहिरन, एक्सेसरिज, रिसाइकल गरिएका सामग्री एवं अर्गानिक खाना गरी ३८ वटा स्टल राखिएका थिए ।

