‘ड्रेस टु इम्प्रेस’ को दशौं संस्करण सम्पन्न
फेसनका बहुआयामिक पक्षहरूलाई कल्पना, सिर्जना र अभिव्यक्तिको भव्यतालाई कपडाको क्यानभासमा प्रस्तुत गर्दै ‘ड्रेस टु इम्प्रेस’ को दशौं संस्करण सम्पन्न भएको छ ।
एजेन्सीका संस्थापक सम्शाद शाहले नेपालमा मोडलिङ पेशालाई त्यत्ति राम्रो नमान्ने भएकाले युवाहरु विदेश गइरहेको बताउ“दै शोमार्फत ती युवाहरुलाई नेपालमै काम गर्न सकिन्छ भनेर प्लेटफर्म दिन चाहेको खुलाए । यसपटकको शोमा १८ जना सहभागी थिए ।
हरेक एपिसोडमा प्रतियोगी छा“टिदै फिनालेका लागि ८ जना पुगेका थिए । प्रतियोगिताको उपाधि विजेताले ‘द फेस नेपालको ब्राण्ड एम्बासडर’ स“गै ७ लाख रुपैया बराबरको उपहार, म्युजिक भिडियो, विज्ञापनमा मोडलिङको अवसरलगायतको पुरस्कार प्राप्त गरेका छन् ।